Tehokkuutta ja varmuutta!
Analystican palautejärjestelmä on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat aktiivisesti ja monipuolisesti kerätä palautetta
sidosryhmiltään ja haluavat tehokkaan keinon käsitellä yksittäisiä palautteita organisaation sisällä.
Eri kanavien monipuolinen hyödyntäminen palautteen keruussa vähentää palautteenantamisen vaivaa. Palvelun käyttöönotto on helppoa ja nopeaa.
Näin palautejärjestelmämme toimii
- Palautelomakkeet ovat vapaasti määriteltävissä, niitä voi olla samanaikaisesti useita erilaisia ja niissä voi olla logiikkaa, jolla näytetään eri kysymykset eri tilanteissa
- Palaute ohjautuu automaattisesti oikeaan yksikköön, oikealle henkilölle organisaatiossa
- Automaattiset herätteet (sähköposti- ja/tai SMS-viestit) varmistavat, että palautteet huomioidaan
- Palauttekäsittelyn perustoimintoja ovat siirto, kommentointi, tiedoks välitys ja vastaaminen
- Liitteiden lisääminen kysymyksiin, vastauksiin ja kommentteihin on helppoa
- Yksittäinen palaute on myös helposti siirrettävissä kolmannelle osapuolelle, esimerkiksi
toimittajalle tai yhteistyökumppanille, jolle voidaan mahdollistaa pääsy yksittäisen palautteen käsittelyyn milloin tahansa
- Automaattinen muistutusominaisuus takaa sen, että palautteet käsitellään määrätyssä ajassa
- Palautteen omistajan on helppo esittää lisäkysymyksiä, mikäli palaute vaatii tarkennusta
- Mikäli palautetta ei pysty käsittelemään heti, voi lykkäys-ominaisuudella siirtää palautteen käsittelyä myöhempään ajankohtaan
- Mikäli palautteen antaja on tyytymätön saatuun vastaukseen, voidaan hänelle mahdollistaa palautteen avaaminen vaivatta uudelleen käsittelyyn
- Palautedatan monipuolinen analysointi ja raporttien muodostus
- Helppo ja turvallinen ratkaisu kaiken kokoisille yrityksille
- Samalla ohjelmistolla toteutat myös kätevästi organisaation muut kyselyt
- Ohjelma toimii neljällä kielellä (Suomi, Ruotsi, Englanti, Puola), palautteen viesti voi olla millä tahansa kielellä
#palaute #palautteenhallinta #palautejärjestelmä #asiakaspalaute #asiakaspalautejärjestelmä #palautteenkeruu #jatkuvapalaute #jatkuvanpalautteenhallinta #asiakastyytyväisyys #palautekysely #palautelomake