Effektivitet och säkerhet!
Analysticas feedback kanal är gjord för organisationer som vill hantera feedback
på ett effektivt sätt oberoende vem den kommer ifrån. Den feedback som skall hanteras kan komma
från i praktiken vilken kanal som helst.
Så här fungerar vår feedback hantering
- Feedback enkäterna är fritt definierbara, innehållet kan variera, utseendet kan definieras fritt och enkäterna kan innehålla logik
- Automatisk styrning av feedback till rätt person i din organisation
- Automatiska notifieringar (epost- och/eller SMS-meddelanden) säkerställer att du märker att feedback har getts
- Flytta, kommentera, svara och många andra funktioner för hanteringen
- Lägg med dokument och bilder till hanteringen
- Feedback kan lätt flyttas till tredje part, utanför din organisation, för hantering eller bara för dela information om hanteringen
- Automatiska påminnelser om ägaren inte hanterar sin feedback
- Ställ frågor till en eller flera personer i organisationen för att få mera information
- Uppskjut hanteringen av respons om hanteringen väntar på aktivitet som sker i framtiden
- Svara den som gett feedback
- Din kund kan lätt öppna feedbacken på nytt för hantering om hen inte är nöjd med svaret
- Mångsidig och flexibel analys av feedback
Nyttan är stor
- Mångsidig hantering garanterar att tjänsten också fungerar hos er
- Lättanvänd och säker för både små och stora organisationer
- Med samma tjänst kan du också göra andra enkäter
- Tjänsten kan användas med Svenskt, Finskt, Engelskt och Polskt interface, enkätformulären och alla meddelanden kan definieras på vilka språk som helst
”Analystica har genomfört vår
personalenkät de fyra senaste åren. Insamlingen av svar,
analys och utdelningen av rapporter i vår organisation med
över 20.000 personer har fungerat bra med Analysticas
tjänster.” – Salla Koivunen, HNS