Analystican nettipalvelu tarjoaa helpon ja tehokkaan tavan poikkeamien seurantaan, raportointiin, käsittelyyn sekä analysointiin. Poikkeama voi olla esimerkiksi marketin rikkoutunut kylmälaite, henkilöstövaje, aluksella tapahtunut vahinko tai toimiston uusi liukas matto.
Näin poikkeamaraportointi toimii
- Poikkeaman kirjauksen jälkeen, vastuuhenkilö saa automaattisesti herätteen (sähköposti- ja/tai SMS-viestin)
- Heräte sisältää mm. linkin poikkeamaraporttiin ja poikkeaman tekopäivämäärän
- Poikkeaman siirto, kommentointi sekä siihen vastaaminen ovat perustoimintoja
- Poikkeaman vastaanottajan on helppo esittää lisäkysymyksiä, mikäli poikkeama vaatii tarkennusta
- Vastaa-toiminto lähettää automaattisesti vastauksen sähköpostitse poikkeaman laatijalle
- Poikkeamalla on aina status (uusi, käsitellään, valmis)
- Järjestelemän automaattinen muistutusominaisuus muistuttaa, mikäli poikkeamaa ei ole käsitelty määrätyssä ajassa
- Raportointityökalulla luot helposti erilaisia raportteja
Poikkeamien käsittely kaikenkokoisille organisaatioille
- Helppo ja turvallinen ratkaisu kaiken kokoisille yrityksille
- Voit luoda monta erilaista lomaketta ja yhdistää nämä poikkeamien hallintaruutuun
- Kytke AD.si poikkeamien hallintaan, jolloin saatte automaattisesti kirjaajan taustatiedot mukaan poikeamatietoihin
- Ohjelma toimii suomen-, ruotsin-, englannin ja puolankielisenä. Poikkeamien kirjaamiseen tarkoitetut lomakkeet voi olla millä tahansa kielellä
#poikkeamaraportointi #poikkeamienhallinta #poikkeamat #poikkeamienkäsittely