Analysticalla on myös useita yksittäiselle asiakkaalle räätälöityä palveluita, joita voimme toimittaa myös muille.
Mikäli sinulla on tarve jollekin palvelulle, jota emme suoraan tarjoa, ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan,
mitä voimme tehdä. Alla muutama esimerkki:
PSHP:ssä kerätään palautteita eri kanavien kautta. Yksi kanavista on suullinen palaute. Näitä palautteita tallennetaan
eri puolilla organisaatiota. Tallentajien tiedot tunnistetaan automaattisesti PSHP:n SAML (Security Assertion Markup Language)
-tiedoista. Tämä helpottaa tallentajien työtä ja mahdollistaa erilaisten lisätietojan tallentamista mukaan palautteisiin.
Päämäärä – Raporttien osto pankkimaksuilla
Päämäärä auttaa asiakkaitaan testaamaan soveltuvuuttaan eri aloille. Testauksen apuna he käyttävät Analystican
ohjelmistoa. Ohjelmiston avulla he saavat suoraan raportteja asiakkaan kyselyvastausten perusteella. Tämän pohjalta
järjestelmä luo oman henkilökohtaisen soveltuvuusraporttinsa asiakkaalle. Asiakkaat voivat ostaa näitä soveltuvuusraportteja
pankkimaksujen avulla suoraan ohjelmistostamme.
Finferries – Poikkeamien hallinta
Finferries (Suomen lauttaliikenne) on ottanut käyttöönsä Analystican uuden ohjelmiston, jolla hallitsevat poikkeamat, liikennöintiin liittyvät ongelmat ja tekniset työtilat.
Ohjelmistomme tunnistaaa automaattisesti käyttäjät
Finferriesin oman intranetin käyttäjätunnusten perusteella ja kohdistaa tapahtumat tällä tavalle oikealle lautalle.
Poikkeaman hallinnassa hyödynnetään Analystican perusohjelmistoa sekä jatkuvan palautteen hallintaa.
Arcada - AD liittymä
Oppilaat ja opettajat kirjautuvat Analystican järjestelmään AD-liittymän kautta.
HUS työolobarometi - SharePoint
Analystican ohjelmiston avulla suoritetaan vuosittain Helsingin ja uudenmaan sairaanhoitopiirin henkilöstötyytyväisyyskyselyt.
Kyselyistä muodostetut raportit siirretään automatiikalla HUS:in SharePoint-järjestelmään sen lisäksi, että ne lähtetään organisaatioon sähköpostiviestien liitteinä.