Vår avvikelsehantering är en lätt och flexibel lösning då du vill registera, hantera och rapportera olika typer av avvikelser.
En avvikelse kan vara ett halt golv i en market, en söndrig apparat, ett olycksfall på ett fartyg eller vilken annan händelse som bör registreras och dokumenteras.
Så här fungerer avvikelsehanteringen
- Avvikelseformulär kan definieras ehelt enligt dina behov
- En del av formuläret syns enbart för hanterarna. Avsikten med denna del är att anteckna vilka åtgärder som har gjorts
- Automatisk notifiering när en avvikelse registeras (epost och/eller SMS-meddelande)
- Avvikelsehanteringen kan kopplas ihop med kontinuerliga feedback hanteringen
- Ställ tilläggsfrågor
- Hantera dokument och bilder
- Avvikelserna har alltid en status (ny, i behandling, hanterad)
- Systemet påminner om inte avvikelsen har blivit hanterad iinom en viss tid
- Viestimalleja voi luoda esimerkiksi eri kielille
Nyttan är stor
- Koppla er AD till tjänsten så får ni automatiskt bakgrundsinformation ifyllt för avvikelsen
- Skapa många olika avvikelseformulär och använd dem från samma webb sida
- Lättanvänd och säker för både små och stora organisationer
- Med samma tjänst kan du också göra andra enkäter
- Tjänsten kan användas med Svenskt, Finskt, Engelskt och Polskt interface, enkätformulären och alla meddelanden kan definieras på vilka språk som helst