Suomi    English

Avvikelsehantering

Vår avvikelsehantering är en lätt och flexibel lösning då du vill registera, hantera och rapportera olika typer av avvikelser. En avvikelse kan vara ett halt golv i en market, en söndrig apparat, ett olycksfall på ett fartyg eller vilken annan händelse som bör registreras och dokumenteras.

Så här fungerer avvikelsehanteringen

  • Avvikelseformulär kan definieras ehelt enligt dina behov
  • En del av formuläret syns enbart för hanterarna. Avsikten med denna del är att anteckna vilka åtgärder som har gjorts
  • Automatisk notifiering när en avvikelse registeras (epost och/eller SMS-meddelande)
  • Avvikelsehanteringen kan kopplas ihop med kontinuerliga feedback hanteringen
  • Ställ tilläggsfrågor
  • Hantera dokument och bilder
  • Avvikelserna har alltid en status (ny, i behandling, hanterad)
  • Systemet påminner om inte avvikelsen har blivit hanterad iinom en viss tid
  • Viestimalleja voi luoda esimerkiksi eri kielille

Nyttan är stor

  • Koppla er AD till tjänsten så får ni automatiskt bakgrundsinformation ifyllt för avvikelsen
  • Skapa många olika avvikelseformulär och använd dem från samma webb sida
  • Lättanvänd och säker för både små och stora organisationer
  • Med samma tjänst kan du också göra andra enkäter
  • Tjänsten kan användas med Svenskt, Finskt, Engelskt och Polskt interface, enkätformulären och alla meddelanden kan definieras på vilka språk som helst

Kontakta oss